Anneoluyorumhello Zbyd3 merhaba çatlatma iğnesi postunuza yazdım duruyorsa almak istiyoruz kardeşim için bulamadık kaç tane eczane aradım dolandık yarına kadar bulmamız gerekıyor yardımcı olursanız cok murlu olurum
Busra2013 Zbyd3 benimde o haftada adet olcskmisim gibi sag kasigim sag bacagim agriyordu agridan agri kecisi icmistim doktor normal demisti susn bunu yazarken yine agriyor sag kasigim ayni nokta 12 haftadayim
Nur_er Zbyd3 Bende oldu aynısı nokta gibi aynı yer ağrıdı kaç gün boyunca. Sorun olmadı rahim büyümesi dedi herkes. Sol taraftı bende de . böyle aşırı batma şeklinde bi ağrıydı
Melickaya haftadayım hala ara ara kasık ağrılarım olur ki bu çok normaldir bebek büyüyor ve rahim buna kendini hazırlıyor. Ani gelen, ara ara gelip giden kasık sancıları özellikle sizin haftalarda çok normaldir. Dayanılmayacak derecede bir ağrı olur ise o zaman mutlaka doktorunuza danışmanız gerekecek .
Arzu_tasan Zbyd3 canım ben de iki gündür cekıyorum bugün randevum vardı sordum 7 haftalık oldum rahim buyumesinden dedi içini ferah tut 🥹