Kızlar 6 yaşında bi oğlum var anasınıfına gidiyo pazar günü yüksek ateşle acile götürdük doktor boğazları çok kötü yüksek ihtimal domuz gribi şu an çok yaygın dedi ilaç yazdı 4 gün olmasına rağmen ateş düşmedi normal mi acaba bunun yanı sıra hafif öksürük burun yanması ve akıntısı eklem ağrısı var içim gidiyo öyle halsiz bitkin görünce ne yapsam ateş hemen kesilir başına gelen var mı ateş kaç gün sürer