Ssaree 2cocuk2kopek kasılma hissettim bende sancım var diye düşündüm ama doktorum nst gayet iyi dedi anlamadım iki hafta önce de girmiştim dümdüz hiç hareket yoktu
Sumbgdy Ssaree benim doktorum doğum kasılmalarında nstdeki dalgaların geniş ve büyük olduğunu söyledi, dar olanların yalancı sancı olduğunu söyledi bu sebeple doktorunuz nst iyi demiş olabilir