Ssdg Selamlar ben 31+4 te raporu almam mümkün mü acaba ? İlla 32. Haftada mı olmam gerekiyor 🥹🥹 bu hafta kontrolüm var çalışamaz raporu almak istiyorum da nasıl olacak bilmiyorum
Eua11 Ssdg evet tam 32. Haftada oluyor ama eğer şikayetleriniz varsa doktorunuz önceden normal rapor yazabilir size 32. Haftada direk çalışamaz raporu almış olursunuz bu süreçte de çalışmamış olursunuz isterseniz
Yogurtlupilav Ssdg 31+4 te 3 günlük rapor yazdırabilirsiniz doktorunuza, 32. Haftada da direk çalışamaz raporunuz başlar
babyoz Ssdg doktor onun tarihini ayarlayabiliyor. Ben de 31+6 da kontrole gitmiştim 32 gösterip çalışır raporu aldım.
xreyhanxx Minigim_ben1 peki 32. Hafta yu tamamlayıp mı ayrıldınız 32 yi izinli mi geçiriyoruz raporu alınca acaba
Minigim_ben1 xreyhanxx hayır xreyhanxx 32 haftayı tamamlaman gerek 32.haftaya girdiğinizde alabilirsiniz
xreyhanxx Minigim_ben1 anladım başında raporu alıp haftayı bitirip ayrılıyoruz 🥹 teşekkür ederim üzücü oldu ama 😅
xreyhanxx SenaAtis 32 de gitmesem olur mu diyorsunuz 😅😅 bi kaç kişiye sordum farklı yanıt verdiler tam anlayamadım o yüzden soruyorum 🥹
SenaAtis xreyhanxx 32. Haftaya girdiğiniz gün doktora gitmelisiniz. Benim ikiz gebeliğim 30. Haftada gitmem gerekiyor. 30+0 yani