Feslegen 38+1 de mutlu sona götüren son hamişlik günüm ve doğum hikayemi bende paylaşmak istedim... 38+1 e girdiğimiz o gün karnımın alt tarafına giren ama uzun süre kaybolan ağrılarım vardı. Annem doğum yaklaştığı için mutfağı temizliyorum. Bende ayak üstü yanında dolaşıyor yapabileceğim işlerde anneme yardımcı oluyordum.Kahvaltıdan sonra kendimi iyi hissetmedim gidip biraz uzandım. Yarım saat uyudum ama arada karnıma bir ağrı giriyor çok sürmeden geçip gidiyordu. Gün boyu o ağrıyı çektim, tuvalete de sık sık gidip geldim. Meğersem onlar doğum sancılarının başlangıcı imiş. Akşama doğru 5 gibi ağrım artmaya sıklığıda azalmaya başladı. Eşim işten geldi babası bebeğimiz buğün yarın doğabilir dedim. Karnım da çok sertti ve bebek az hareket ediyordu. Akşam 7 den sonra ağrılar baya kendini hissettirdi. Ama sadece karnımda kasıklarımda hissediyordum. Oğlumu uyuttum sonra duşa gireyim belki üşümüş olabilirim sıcak su rahatlatır diye düşündüm. Yokkk.... O da işe yaramadı. Giren ağrılarıma dakika tuttum bir baktım 5-6 dk. bir geliyor iyicede şiddetlendi. Bu arada saat gece 01:30 oldu anneme msj yazdım. Bu şekilde nişan, kanama yada su gelmeden doğum başlar mı diye Dr ara sor dedi annem. Dr msj attım görmedi. Annemi aradım bize gelin hastaneye gidelim dedim. Eşimle bizde hazırlandık. Hastane çantamız aldık. Büyük oğlumu öptüm, dualar okudum. Allah'a emanet edip dedesiyle bırakıp biz hastane yolunu tuttuk. Doğum servisine çıktık. Hemşire ve ebe bir odaya aldı beni. Altan muayene edeceğim dedi. Biraz zor oldu... Sonra demez mi 7cm açıklık var... Ben şok 🙆♀️ ben bu ağrıyı evde bu saate kadar nasıl çektim dedim. Hemen nst ye bağladılar. Dr aradılar. Dr geldi açıklığa baktı. Suyunu patlatıp bakalım ilerleme devam ederse hemen doğumhaneye geçeriz dedi. Suyu patlatyığı andaki acı müthişti. Offf... Sonra damar yolundan rahim ağzı yumuşatıcı iğne yaptılar başım dönmeye, bulanık görmeye başladım. Vee acayip ağzım kurudu. Dr eşimden su istedi suyumu içtim. Bir ıkın bklm dedi. Gayet iyi doğumhaneye alıyoruz dedi. Doğumhaneye geçtik. 7-8 defa ıkındım. Oğluşum doğdu. Amaaa son 3 ıkınma dayanılmazdı inanın masada kalacağım zannettim. Sonra eş düşmeyince Dr karnıma baya bir bastırarak masaj yaptı. Eş düştü dikişlerim atıldı burasıda inceden acı vericiydi. Sonra giydrildik. Oğlum kucağımda tekerlekli sandalye ile odamıza doğru yola çıktık. İnanın rüya gibiydi. Saat 03:07 de doğum yapmıştım. Mutluluk sersemliğimden sabaha kadar uyumadım. Rabbim tüm hamilelerin yar ve yardımcısı olsun inşallah... Çektiğin tüm ağrıları unutuyor insan o meleği görünce... Herkese kolay doğum diliyorum.
Aysedgrlikrkmz Feslegen maşallah Rabbim sağlıklı hayırlınızın ömürler versin bizlere de sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin inşaallah 🙏🏼🥰🥰
Kurabiyecik Gözün aydın canım. Çok güzel bir doğum olmuş. Bizler de bi avazda inşallah evlatlarımıza kavuşuruz ☺️💕