Hmdylvc Merhaba hanımlar. Şuan kasıklarıma bı ağrı girdi. Aynı adet sancısı gibi. Sürekli devam eden bı ağrı ama, neden olabilir bilemedim. Yalancı sancı nasıl oluyo hic bilmiyorum. Başına gelen var mı 😏
Zahideftm Hmdylvc bende 35. Haftadayım ara ara giriyor ağrı baya uzun zamandır sonra geçiyor kendiliğinden size ilk kez oldu galiba
Serenityyy1 Ben 38 haftadayım hiç geçmeyen arada bir şiddetlenen adet ağrısı gibi ağrım var normal o geçmiyor doğurunca geçecek inşallah🤣🤣