Duygusalanne72 Doğru mu arkadaşlar paralı yapıyorlar güvenilir mi acaba . Onlara para kaptırmak istemiyorum sizce cinsiyeti nedir bebeğimin
Sermec27 Duygusalanne72 bence doğru değil bebiş daha çok kücük ama tahmin için erken ama nedense bana erkek gibi geldi öyle hissettim 🥰
staRmama Duygusalanne72 niye para vereceksin ki kuzum zaten her türlü öğreneceksin ha 2 hafta önce ha 2 hafta sonra
Duygusalanne72 Basakparlar gerçekten mi birde 250 alıyorlar . Biri de indirim istedim diye saçma sapan laf atıp engelledi beni
Nutella- Ben instagramdan 150₺ ye yaptırdım ve doğru çıktı nub ve ramzi teorisine göre bakıyormuş, hatta ben istediğim cevabı alamadım inşallah yanılır demiştim ama yanılmadı
Nutella- 2cocuk2kopek ben de isterdim yanlış çıksın bi kızım var bi de oğlum olsaydı çocuk defterini kapatsaydım ama bende doğru çıktı olsun artık sağlıklı olsunlar da önemli olan o
2cocuk2kopek Duygusalanne72 bana diğer kişiler baktı hepsi kız dedi bi elamomy bildi tek o erkek demişti 🙈