Selamlar, Medipol çamlıcada Sedef binöz takipliyiz. Doktorumu çokta seviyorum ilgisi alakası her şeyiyle beni çok rahat hissettiriyor. Ancak hastaneyi arayıp yoğun bakım olup olmadığını sordum. Tadilatta olduğunu ve ne zaman biteceğinin belli olmadığı söylendi. Doğuma yaklaşık 3-4 hafta kaldı. Aynı doktor ya da hastane takipli kimse var mı siz hiç konuştunuz mu bu konuyu