Merhabalar 25+2 çift yumurta ikizlerine gebeyim ,nerdeyse 2 aydır sağ göğsümde agrı,sızı,yanma ,batma gibi belirtiler var bazen kesintisiz agrıyor, sütyen kaynaklı olabilir diye sporcu atletlerinden giymeye başladım ama hala şikayetlerim devam ediyor,benim gibi olanınız bir çözüm bulanınız var mı acaba?