Merhaba güzel anneler sizlere bir sorum olacak ikinci bebeğimi kucağıma aldım doğum kilosu 3800 ile taburcu olduk beş günlük kontrolde 3690 geldi. şu anda 2 aylık olduk kilosu 5 oldu boyu 6 cm uzamış doktorumuz kilo alımının az olduğunu söyledi sütüm yeterli bence gece uykuları da güzel gündüzleri sık sık emiyor sizce sütümü yağlandırmak için neler yapabilirim 🥹