tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım bende 14 haftaya kadar lekelenmeler hem kırmızı hem kahverengi şekilde olmuştu. Her lekelenmede doktora gittim risk görmedikleri sürece yatmadım şu an 26 haftalık olduk her şey yolunda . Tüp bebek tedavisi ile hamile olanlarda genelde lekelenme oluyormuş. Doktor kontrolünde olun yeterli içiniz rahat olsun umarım sağlıkla bebeğinize kavuşursunuz