pinarrcc maşallah 🧿 😍 bu arada acil çocuk sarı alanda ki dr lar çocuk dru değilmiş eşim orda çalıştı bi ara normal acil dr u ve asistan dr lar mış dönüşümlü bakıyorlar 2 saat sarı alan 2 saat çocuk sarı gibi😶🌫️
bizde acile gittik geçen akşam çok gazı varmış ateşi de vardı ateş için bişey yapmadılar çok ağlıyordu gazmış ben ateşten sanmıştım hemen lavman verdi dr yaptık bizde rahatladı o an uyudu çok şükür ama sonraki 2-3 gün yine yapamadı 😥
benim aklımda çok soru var ya devlete gittim kaç kere soramadım telaş kalabalık doktorlar iyi hoşta hadi git der gibi davranıyorlar kızımın bi bacağında boydan boya doğum lekesi var kahverengi kafatası yüzü bşraz yamuk anne karnında hep sağına yatmış diyeymiş öyle dedi sema hanım geçmezse masaj falan önerecekti ama çok garip bir dr hiç ısınamadık ona odasına girmeden biz daha yan odadayken o hemşirelerine sesleniyor kimseyi almayın order yazıcam yok şöyle yapıcam böyle yapıcam yüzünü ekşitiyor 😂 biz odaya girince sevecen davranmaya zorluyor kendini 😅 ayh anlatırken tekrar gıcık kaptım vural beyle odaları da yan yana bizi tanımaz inşallah 😂😂
Biz bi de uzamış sarılık olduk ben cumartesi doğum yapmıştım emzirme için hemşire bir kere gösterdi bi daha ilgilenmedi hemen biberonla mama verdiler şekeri düştü diye şırınga falan yapsalardı bari meme reddi yaşadım bi süre emzirdim zorla ama şimdi yine emmiyor tamamen oradaki hemşirelere bağlıyorum ben maalesef😔 tülay ebe var bira kır saçlı tanırsınız gördüyseniz beni çağırdı eğitime gittim emzirme için 2 dk memeyi tutturdu bebeğime gitti gidiş o gidiş geri gelmedi😅 size de içimi döktüm kusura bakmayın aynı yerdeyiz aynı insanları tanıyoruz diye😅 hakkınızı helal edin hamileykende size sorular sormuştum 😅🧿