Ela009 Kızlar merhaba bi ara burda bi yazı okudum beta 0 olunca adet başlar diye mesela 1.20-2-3 felan çıkınca yani adet daha yakın değil anlamına mı geliyor? 0.100-0.2 çıkınca adet olunacak diye mi böyle çıkıyor?
Maviss718 Ela009 kimyasal gebelik geçirdiysen onun için demişlerdir normalde beta verip o değerden bahsetmiyolar
Ela009 Maviss718 anladım canım ben hep adetliykrn 0larda çıkar gecikme olunca da 1.20 felan çıkar ondan merak ettim
Maviss718 Ela009 Anladım canım ben böyle bişey duymadım dediğim gibi varsada şaşırtıcı yani çünkü ben 5 ay olamamıştım adet değerim 0 dı yani