Zehramom birbirimizi yanlış anladik tamamen galiba kusura bakmayın tabiki en zor an hepimiz iyi bir muamele görmek isteriz amaç bu sadece bende bundan bahsetmek istedim fakat işini iyi yapan varken yapmayan da var sözüm yapmayanlara ben kendi olduğum ilde doğum yapanlardan da çok duyum aldım kendimde bizzat şahitte oldum ondan dolayı öyle söyledim devlete gecmek zorundayım haftam baya oldu o yüzden gerginim baya 🤦♀️🤦♀️