Xesesx rica ederim ne demek, inşallah sende iyi bi doktorla karşılaşır için sine sine gidersin☺️ Evet özeldeki gibi ilgi güleryüz olmuyor belki ama önemli olan karşılıklı güven ilişkisi sanırım. Yada ben o kötü olayı yaşadıktan sonra ona dikkat ediyorum sanırım. Örnek veriyorum özeldeki doktor idrar tahlilimde glikoz +2 çıktığı için beni kaç kere dahiliyeye gönderdi kaç kere kan verdim kollarım mos mor oldu bide üstüne yoğınla para ödedim tahilillere. Sonuç ; hiç bişey çıkmadı herseferinde.. devlete gittiğimde doktor idrar tahlili istedi ondada +2 Glikoz çıktı mesela tamam sıkıntı yok iyi görünüyor herşey dedi. Zaten dahilileyeye göndersede gitmiycektim çünkü hiç bişey çıkmıyodu boşuna canım yanıyodu.. çok konuştum ama inşallah sende iyi bi doktorla karşılaşırsın☺️☺️