47Umudum47 amin rabbim bu günlerin hürmetine yavrularımızı kucağımıza sağlıkla almayı nasip etsin inşallah, bence rapor alın sizde kendinizi yormayın çok ayakta kalmayın sonuçta kolay gelinmiyor bu günlere de öncelik bebeğiniz ve kendiniz olsun sonuçta herkes kendi çocuğunı düşğnüyor bakarsan rapor almaktan çekinmeyin