KumpirsMom Tgbakrc kız ben çok mu sorunsuzum acaba 🥹baya canım istiyorsa yiyorum valla çokta sevmem çocuk paketlerinden alıyorum yersemde ama dondurmadır cipstir çikolatadır yiyorum yani 🥹 kendimi kötü hissediyorum bu postları görünce 🤭
Elifmehmetemin Tgbakrc ben her gebeliğim de fazla olmamak şartıyla yedim herşeyi valla bişey de olmadi cocuklarima elhamdülillah
Deleted33000 Ayshababy ayy canım ya yorumunu görünce ilk 3 ayım aklima geldi bende çok ağladım açım yemek yiyemiyorum diye 😂😂😂
Ayshababy Deleted33000 ilk 3 ay kusmaktan zaten yiyemeştim 2 trimester güzeldi 3cu trimester şekerim çıktı yine yiyemiyorum 🥲
queenanne1 Tgbakrc gidipte 5 paket cips yemeyeceksinizya. kimsenin bebeğine cips yedi diye bişey olmadı bu zamana kadar korkmayın bu kadar 🥲
nurmltli61 Tgbakrc aşko fazlasını kaçırmamak şartıyla yiyebilirsinnnn hepten de öyle kendini kısıtlama
Annekuzusu06666 Tgbakrc ben canım çekince herşeyi yiyorum valla biz hasta değil hamileyim ilk oğlumda da öyleydim oğlum şu an 3 yaşında