Asyaninannesi_ Sezeryan sonrasi 40 tane vurulmam gerekiyordu ama ben 10 tane vuruldum sonra bırakdım sezeryan sonrası kullanan varmi karnımda bi sislik var indiydi tekrar hafiften sisti bununla alakasi varmidirki acaba . Siz kac gun kullandinz
mucizemom8 Asyaninannesi_ doktorunuz size kaç gün dedi o süre kullanın Allah korusun pihtilaşma vs olur buda risktir ki zaten çoğunlukla her ameliyat sonrası verilir bu kan sulandırıci iğne doktor ne kadar uygun gördüyse artık size demiştir