Yildiz20 Normal doğumu çok isteyip bebeği bir türlü dönmeyen sezeryan olan anneler varmı burada arkadaşlar...Normal doğum deyince korkum yoktu nedense sezeryan deyince korkar oldum😑 ve doğuma 5 günüm kaldı tam
Reina Yildiz20 bende çok istemiştim normal doğum yapmayı, sezeryanlıydım ikinci için kendime normale epey hazırlamıştım, ama nasip olmadı. Ve bilşyor musun sezeryan sayesinde kızımın hayatı kurtuldu. Sende kötü düşünme, nasip böyleymiş
Yildiz92 Yildiz20 ilk çocuğumda 1 buçuk sene önce normal doğum olarak gittim kendi sancımla bide üstüne suni sancı verdiler doktora kendim dedim sezaryan diye oda sevine sevine hemen sezaryene aldı hiç korkma zaten normal doğum olsan bile altına dıkış atarlar suanda yine hamleyim 7 haftalık bu sefer artık mecbur sezaryen olacağım
Burcu3572 Yildiz20 benim de oğlumda 16 haftalık ters döndü daha düzelmedi ama iyiki sezeryan diyorum normalden çok korkardım ki yapamazdım biliyorum sezeryandan korkma artık herkes sezeryan oluyor normal yapan çok nadie insan kalmış rabbim onlara da güç kuvvet versin
Smeyyekalel Yildiz20 ayni sekilde ben yapmadığım hareket kalmadı dönsün diye hala dönmedi sezeryan diyolar bizede son 32 insallah döner doğuma kadar bende normal istiyorum 😒😒
Agg0207 Çatım dar oldugu için ve bu yüzden bebek kanala giremediği için sezeryan oldum bende ama korkulacak birşey yok normal dogum isteyip tüm sancıları çekip sonra sezeryan olanlar var en azından öyle olmicagını biliyorsn bir çok kişi isteyerek sezeryan oluyor hatta sadece sezeryan sonrası gazını çıkartmaya bak sade kahve ve bitter çikolata su tüketmeye bak ve bol bol yürü
Yildiz20 Demekki nasip.böyleymis bu şekilde düşünuyorum bende..Hepimize hayirli doğumlar olsun inşallah🤗
ZeynepzdemirAkta 37+4 çatı muayenesi oldum bugün ben kendim normal doğum için bütün uygun şartları sağlıyorum ama bebeğim ellerini başının üstüne koymuş kanalı elleriyle kapamış bu sebeple daha kanala girememiş haftaya bir kontrolüm daha olacak eğer hala bu şekildeyse mecburi sezeyan olacağım
Eliftgl Ben de normal dogumu cok istemistim ama Sali gunu mecburi sezeryan olucam Allah izin verirse. Nasip boyleymis diyorum. Kemik yapim uygun çıkmadı ve bebegimin kilosu da buna müsait degil. Herseyin hayırlısıni nasip etsin Rabbim. Sağlığımız icin boyle olmasi gerekti bunu kabullendim. Siz de oyle yapin madem normal dogum olmayacaksa, olan sartlara adapte edin kendinizi. Bebeginize kavusacaginiz anı düşünün, stresli ve gergin ortam ve kişilerden uzak durmaya bakin. Ben böyle yapıyorum şuanda☺️ Sonucta herkesin farkli geciyor, kendinizi korkutmayın. Her kadin, her vücut farklıdır. Önceden tasalanmaniza hic gerek yok. Ne kadar pozitif anne, o kadar pozitif doğumlar insallah🤲🏻🍀