Gullu Kekmez tesekkürler kardeş yarın kanıma tekrar baktırcam cuma günü beta 482 idi bakalım yarın kaç olucak bakcaz bu arada 5 gün geciktim
ZeynepetinGecekuu Gullu benım regl günün gelmeden farketmiştim regl ağrısı başlamıştı 1hafta onceden gebelık testı aldım ikinci cizgi silik çıktı acile gittim kan testi yaptırmaya 460cıktıı suan 5+4 haftalık hamıleyım hayırlı olsunnn 😊🤲🏻
Gullu ZeynepetinGecekuu şimdi kafam çok karışık inş gebeyimdir hissediyorum ama emin olamıyorum 482 bete ve silik çizgi kafamı çok karıştırytr
Ozlemkurttt Gullu tatlım benim de aynı senin gibi oldu beta 480 çıktı hafifi çift çizgi ve 4 haftalık gebelik 🙏🏻👶🏻 rabbim sana da nasip etsin ama büyük ihtimal hamilesin 👶🏻
pamuksekerinannesi Gullu Hayırlı olsun canım hamilesin 😍 Benim de 1 gün gecikmişti 384 çıkmıştı 3-4 haftalık hamilesin demişti doktor.. Çok şükür şu anda 29 haftalık olduk bile😍
Dilekiscn 4haftalikti benim seninde öyle büyük ihtimal yeni hayırlı olsun allah tüm isteyenlere nasip etsin😍