Arkadaşlar ben biraz yüksek kilo ile hamile kaldım ancak gebeligin 30. Haftasındayım 4 5 kilo falan aldım. En başından beri sezeryan dogum istiyorum spinal olarak ama kilom bir hayli yüksek olduğu için geçenlerde doktora spinal tutmazsa dedim tutmayabilir sende hem genel anestezi daha iyi dedi spinalde herşeyi gorup duyuyorsun vsvs dedi dünya başıma yıkıldı çok korkuyorum genel anestezi ile dogum yapmaktan bu konuda pozitif fikirleri olanların fikirlerini bekliyorum …