Pelnztrk Sabah 8. buçukta ameliyatım var spinal sezeryan 😢 çok heyecanlıyım ve korkuyorum da dua edin kızlar bana 🤲🏻🥰
Kalbimde Pelnztrk Rabbim yardımcın olsun biran önce evladına kavuştursun inşallah bende o günlere gelirim cumartesi keseyi görmeye çağırdı doktorum nolur benim için dua eder misin
tubiktubik Pelnztrk benim de yarın 10 da sezaryenim var inşallah. İnşallah çok güzel geçer Rabbim sağlıkla kolaylıkla bebeklerimize kavuştursun.
Pelnztrk Kalbimde canım sağolasın amin. Dualarım seninle ve senin gibiler ile :) sağlıkla müjdeni alırsın inşallah
Pelnztrk Tubik- canım korkmayalım güçlü olalım güçlü çıkalım 🥹 ne kadar desemde yarın hastanede tir titricem kesin😂
Pelnztrk Kalbimde amin canım teşekkür ederim 🩷 Toparlandıktan sonra güzel pozitif hikayemi yazıcam bende 🥰