Eşimle kan uyuşmazlığımız var. 20. haftada kanamam oldu bir gece hastanede yattım kan uyuşmazlığı iğnesi yapıldı. Şimdi 28. haftadayız tekrar yaptırmaya gerek var mı ya da kaçıncı haftada yaptırmam gerekiyor başına böyle bir şey gelen varsa yardımcı olabilir misiniz doktorlar farklı şeyler söylüyor ne yapacağımı bilemedim