ezgibah Selam hanımlar, bebek arabası konusunda kafam çok karışık. Cybex markası çok cazip geliyor ama fiyatı çok yüksek. Sizin önereceğiniz başka bir marka var mı acaba?
269522 ezgibah maxi cosi leona2 modeli çok severek kullandım. Çift yönlü oluyor çok ağır hantal bir araba değil pratik tek başına rahatlıkla kullanırsın kaliteli de . İnglesina bakabilirsin o marka da çok güzel memnuniyeti yüksek ama onun da baya yüksek fiyatlı bazı arabaları
Neslibt72 ezgibah ben ikinci el cybex aldım tertemizdi 1.5 yıldırda taş gibi kullanıyoruz çok memnunum iyi ki diyorum. Yurt dışından getirenler vs de var bakabilirsiniz biraz daha uygun oluyordu
keyfimin-kahyasi-misin ezgibah Valla yabancı farklı bisileri bilmiyorum fiyatlaor hcuk diyede bakmıyorum açıkçası çünkü koydeyim İllaki Eskiyecek hemen . Neyse Mağazada kendimize göre bisoler baktık ve 4 baby plus olanin duruşu sürüşü çok hoşuma gitti aldık çok memnunum bozuk yollara rağmen hala sapasaglam . Çift yönlü ve Arka tekerleri büyük sensorlu tek başınıza Gayet kullanımı rahat toplu tasiamda falan . Ama 4 baby plus olan plus yazmayan çok kötü hiç yoneti ypk fiyatoda 2 buçuk 3 falan dir suan
ezgibah 269522 269522 inglesina markasını ilk kez duydum bir araştırıcam. Bende çok kaba bir şey istemiyorum zaten pratik olsun istiyorum
ezgibah Neslibt72 eşim işi dolayısıyla yurtdışına çıkıyor kargo imkanı olabilirse öyle almayı düşünüyorum