Sert1110 Merhaba kızlar ocak ayında kimyasal gebelik geçirdim Şubat’ta günümde regl oldum ama bu ay 2 gün gecikti beta 2.0 çıktı acaba yükselme ihtimali varmı yoksa 2 gün gecikmeyle belli olur muydu?