Fnurr8 Kızlar pazartesi günü kan verdim sonuç 461 çıktı bugün aynı saate tekrar vermeyi düşünüyorum kaç olmalı. Birde cuma günü son adete göre tam 5+0 olacak kese gözükür mü deneyimli olanlar bir el atsak şu kafamdaki tilkilere 🤣🙏🤷♀️
Simge0205 Fnurr8 canım 2 günde bir beta hcg 2 ye katlanmalı yani 900 1000 arası olması kese 1 hafta sonra gözükebilir
Rusapolat Fnurr8 ben 4+5 te gördüm. Ama betam 2400 küsürdü. Beta 1000 i geçmeyince görünmüyor kese kuzum 🫶🏻
Baharyesilfidan56 Fnurr8 bende 4+6 günlüğüm sabah doktora gideceğim inşALLAH keseyi görürüm görürsem eğer haber veririm size bilginiz olur
Esma3222 Fnurr8 valla benım 5+4 du keseyı gördüğümde kalp atışını da duyduğumda 8+5 dı beta 3500 de kese gozuktu
Fnurr8 Simge0205 6. Haftamı gözüküyor kese acaba daha önce gebelik geçirdim ama sağlıksızdı. O yüzden haftalar kese karıştı hatırlamıyorum üzüntüden . 1,5 sene oldu unuttum hepsini
Nc34 Fnurr8 benim 5.haftada görülmüştü kuzum ben 5 haftada yolk kesesi dahil görünüyor diye biliyorum daha doğrusu tecrübe ettim 🩷
Fnurr8 Nc34 @Rusapolat Kızlar 2. Kez kan verdim 17 Mart pazartesi 461 19 Mart Çarşamba 973 Artış düzenli demi
Nc34 Fnurr8 Ben pek anlamıyorum yanlış bilgilendirme yapmak istemem kan verdim 96.2 ile öğrendim gebeliği On gün sonra da gidip keseyi görmüştüm. Ekstra artış takibi yapmadım bence çok da gerek yok en temizi bir hafta bekleyip Neticeyi görmek🤗🩷 Şu an 29 haftalık olduk darısı başına inşallah🫶🏻
Zynpbckci Fnurr8 bende cuma günü 5+0 olucam 13.30 da randevum bakalım görünecek mi merak ediyorum. Ama alttan her türlü görünür
Fnurr8 Meyracukurmaraz Erken döllenme galiba sizin bana hastanedeki hemşire adete göre 5 ama betaya göre 3 haftalık bebek dedi . Daha gözükmesi için zaman var galiba ☺️
Fnurr8 Nc34 Çok doğru söylüyorsunuz bende kese için beklicem artık düzenli arttığını gördüm çok şükür içim rahat . Stres yaratıyor zaten takip yapmak .