Ilk gebelıgımde alt ast yukseklıgım vardı gebelık kolestazı gecırdıgımı soyledıler ve dırek doguma aldılar 36. Haftamda sımdı ıkıncı gebelıgımde takıplıyım kasıntım yok suan ıcın ama 1 haftada bılr yukselebılıyor mutlaka doktoruna basvurmanı onerırım