kubra_t Haftadayım dün ayağımın yanında Şişlik vardı. Geçmedi şu an ayağımın tümü şiş ödemli normal mi?
Eesraaa34 kubra_t benimde aynı inanılmaz şişiyor uzatıp dinlenince geçiyor ama yine kalıyor herkeste var sanırım böyle bir durum nasıl geçecek bende bilmiyorum
Buketss kubra_t bugün 32 haftalık oldum benimde aynı sizin gibi ayaklarım çok şiş bugün ki kontrolde çok ödemim oldugunu söyledi doktor
kubra_t Buketss tuz tüketimine dikkat etmek gerekiyor. Ayağımı biraz havaya kaldırdım yarım destekli biraz iyi oluyor gibi
S1nbkr Benimde aynı önceden dinlenince yada sabaha uyandığımda inmiş olurdu şimdi 31+4 geçmiyor dinlensemde tuzlu da yemiyorum sevmem tansiyonda normal böyle gitcez herhalde doğuma kadar