Seymaoztrk27 ayyy aynı şeyi yaşıyorum eğilirken yatarken kalkarken otururken her şekilde batıyor ağlayacak raddeye geliyorum bazen gece Sağ tarafıma yatamıyorum istemsiz yatarmışım ağrıyla uyanıyorum doğana kadar geçmeyecek maalesef doktorum ona ilacım yok büyüdükçe daha da artacak demişti