ErhanSelin 12 gündür gebelik belirtisi gibi şikayetlerim var adetime 6 gün var dün kan verdim beta değerim 2nin altında çıktı, beta ne zaman yükselmeye başlıyor bilgisi olan var mı hanımlar?
Sarkac ErhanSelin adet belirtileri gebelik belirtisi hemen hemen aynı. Daha 6 gün var yükselme ihtimaline olabilir adete yakin tekrar kan ver o zaman anlaşılır.
mucizemom8 ErhanSelin erken vermişsiniz bence gecikmeyi bekleyin 6 gün önce erken varsa bile çıkmaz yumurtlama takibi yaptıysanız 14. gün geçmesi lazım üzerinden
ErhanSelin mucizemom8 doğru diyorsunuz erken verdim ama fenalaştım dün elim ayağım titredi bayılacak gibi oldum şekerim düştü sanırım