Bakarmısınız?
Aleyy_53 36+2 deyim kanala girmiş baş aşağı şuan
Aleyy_53 benim 37e girince dönmüştü
Aleyy_53 kızım 37 haftalık olduktan sonra dönmüştü
Aleyy_53 dönmedi benim ki de
Üstte kalsısn
Kanala gırmeden bahsetmıyorum bebeğim daha hıc dönmedi ayak geliş
Mavipatik Bişey denedınızmı yoksa
Aleyy_53 hayır kendi haline bırakmıştım tamamen
Kanala gitmesi Nezmn oldu