Ama sancı vs sebeplerle değil. Kontrole geldim bebeğin kalp atışlarıni iyi görmediler. O yüzden takip edilecekmis.. 39+5 de doğum yaptırmadan taburcu ederler mi ya bu kadar tantana çıktıysa dogurmadan dönmek istemiyorum. Son aşama da acaba suni sancı talep edebiliyor muyum? Bilen var mı???