Beybimmm Merhaba hanımlar bugün detayliya girdim çok şükür normal ama bebegin eşi yani plesanta benim sezaryen dikisime yapışmış oraya yerleşmiş sıkı takip gerek dedi bu ne dmeek oluyor başına gelen var mi
020525 Beybimmm perinatoloji bölümünde takip olman lazım plesanta ile ilgili konular bazen sıkıntı yaratabiliyor. Normal kadın doğum polikinligi.yerine perinatoloji bölümü takipli olman lazim
Beybimmm 020525 bunu niye söylemediler peki normal doğum yapamazsın dedi sadece ben bilmiyodum bu kadar ciddi bisey olduğunu
020525 Beybimmm kendi kadın doğumuna belki söyler hatta söylemese bile yeşil alan actirin siz bir gorunun