Evet bu uygulamanın sonuna gelmiş bulunuyorum kızlar. Kızımı 17 Mart 15.15’ te normal doğumla kucağıma aldım. Darısı isteyen dileyen herkesin başına inşallah. Buraya pozitif bir hikaye bırakmak isterdim inanın ama suyumun gelmesi ve hiç sancımın olmaması sebebiyle suni sancıyla doğurdum. Korktuğum gibi değildi demeyi çok isterdim ama ya benim acı eşiğim çok düşük ya da suni sancı abartılıyor diyenlerin direnci çok yüksek 😃 neyse öyle ya da böyle kızım sonunda kucağımda Allah’ıma çok şükür. Allah herkese bir avazda doğurmayı nasip etsin. Suni sancı ağır olsa da doğumum gerçekten bir avazda oldu. 5 dakikada doğurdum kız 😅