Uykusuzgeceler Özel hastaneye gidiyorum doguma ebe girıyor doktor sadece sezaryena giriyor kuzenımde sağlık personeli sadece ebeyle olmaz doktorda girmeli diyor ne kadar doğru yada her hastaneye göre degişiyormu
Ruvis Uykusuzgeceler devlet hastanelerinde öyle oluyor diye biliyorum . Çok saçma özele niye gidesinki o zaman yanlışlık olmalı
Gulcag Uykusuzgeceler özelde her doktor girmiyor nöbetçi kimse o giriyor ama bunu önceden doktorunla konuşman gerek sözünü Alman lazım ebe zaten her türlü olacak.
minedmr Uykusuzgeceler Normal doğum da olsa doktor muhakkak girmeli. Özel hastanenin anlamı nedir bu durumda 😬
Obirx Uykusuzgeceler benm hastanemde gece gdersen nöbetci doktor yaptırıyor gündüz ise ebeler acılmayı takip ediyor ama dogumu doktorum yaptırıyor kendisi de söledi bunu
Uykusuzgeceler Ruvis ablamda orda dogum yaptı 5 cm açıklıkla gittik önceden gittiği bir hastane degildı ama ebe dogum yaptırdı doktor yoktu şuan bnde aynı yere gidiyorum dogum ücreti yok acaba ondan mı bilemedim
minedmr Gulcag Acıbademlerde doktorun kimse o giriyor ister mesai saati olsun ister dışı farketmiyor.
Nee_666 Uykusuzgeceler ozellerde doktoru calisma saatleri disinda cagiriyorlarsa ek ucret aliyolar.Doktor gelmeyi kabul ederse tabii.
Gulcag minedmr acıbadem eşşek yükü ile para alıyor girsin bir zahmet. Benim doktorum da giriyor ama aynı hastanede olan doktorın bir çoğu girmiyor gelmek İstemiyor özellikle gece ya da haftasonu ise. Gerçi ben şimdi devlete geçtim.
Uykusuzgeceler Ruvis özel evet eminim ama devlette anlaşmalı diye duymuştum ondan mı acaba tahlillere fln ücret veriyrm
Ruvis Uykusuzgeceler o zaman devlet hastanesine gidin tahlillere de ücret ödemezsiniz en azından aksi bi durumda hastanede doktor olur . Riskli doğumlarda devlet hastanesinde doktor giriyormuş
Bulut74 Uykusuzgeceler 3,5 sene önce Doğum yaptım devlette, hem ebe, hemşire, nöbetçi doktor vardı. Doktor doğurunca gitti, ebe dikti, hemşire de yanındaydı. Özel de olsa, devlette olsa nöbetçi doktor var hep.
Uykusuzgeceler Ruvis bunu bir konuşayım belki kuzenımın dediği doğru degildir dye düşündüm ama bir gariplik var o zaman
Ruvis Uykusuzgeceler evet canım kesin var kontrole gittiğin doktor doğum yaptırmayacaksa özelin hiçbir anlamı yok bana göre . Şahsen ben onun için gidiyorum