Burcu3572
Merhaba
Ben 8 haftalık hamileyken enfeksiyondan dolayı çok ciddi rahatsızlandım. Benim idrar yolu enfeksiyonu ile başladı herşey bir kaç ay arayla üç kez geçirdim ama tam olarak geçmemiş sonrasında böbrek ve en son kana bulaşıp feci şekilde rahatsızlandım. Crp değerim 48 den aşağıya doğru düşmeye başladı ama ben neler çektim Allahım kimseye yaşatmasın. Öyle çok korktum ki bebeğime birşey olacak diye. On gün hastanede yattım ateş, üşüme, titreme en ağırını yaşadım. On gün boyunca serum ve antibiyotik tedavisi uygulandı. Çok şükür atlattık bebeğimde bende iyiyiz. İnşallah doğduğunda da hiç bir problem yaşamayız şu anda 30 haftalık olduk🥰🥰
Sende biran önce atlatırsın inşallah çok geçmiş olsun. Sanırım biraz uzun oldu.
Aynı sıkıntıyı yaşayınca anlatmak istedim