Kızlar 37+3üm bugün, 1 ay öncesine kadar hiç mide bulantısı ve kusma yaşamadım. Ama son 1 aydır sabah öğle akşam gece.... Anlayacağınız 24 saat abartısız mide bulantısı ve mide ekşimesi ile savaşıyorum. Karnım açken de karnım tokken de sürekli bir kusma isteği var. Kendimi tutmaya çalışıyorum genelde ama rahatlamak için kusmaya çalıştığımda da kusamıyorum. Bebeğimin saçlarının uzadığını, saçları uzadıkça mide bulantısı olduğunu söylüyorlar ama ben yine de korktum. Aynı durumu yaşayan var mı? 🤢🤭😔