YagmurEymenAyaz01 bat 16ydı 14mart 13.5 17mart 91 19mart 345 sizce çok fazla mı yükselmiş dün sağlık ocağı hemşiresi sağlıksız gebelik demişti
Melike3506 YagmurEymenAyaz01 çok güzel artmış. Artış az olsaydı veya düşüş olsaydı sağlıksız febelik olurdu niye sağlıksız demiş ki
YagmurEymenAyaz01 Burcak61 bilmiyorum kadın dogum uzmanı yükseliş güzel dedi diye bana dediki demek ki işini hakkıyla yapamıyor
YagmurEymenAyaz01 Tuba123456___ bilmiyorum ki doktor da dün herşey yolunda dedi ama ısrarla yüzde yüz sağlıksız dedi
Melike3506 YagmurEymenAyaz01 hiç takılmayın onun dediğine içinizi ferah tuttun, bir de hemşire mi daha iyi bilir kadın doğum doktoru mu yani
YagmurEymenAyaz01 Melike3506 aynen öyle bu hamileligimden önce düşük yaptım korku olunca içimde çok taktım ağladım
YagmurEymenAyaz01 Burcak61 değiştirmek istiyorum ama digeri bana çok çok uzak oraya 2 yaşında oğlum var gitmek çok sıkıntı olur benim için ama düşünüyorum bakalım