Kocak68 Kızlar hamileliğin 9. Haftasındayım çatlak oluşumunu en aza indirmek için krem ve yağ önerilerinizi alabilirimmm
Talentedmom Kocak68 ben ıncıa çatlak kremi kullanıyorum tamamen bitkisel kimyasal içermiyor şuan Hepsiburada da indirimli alırsanız fazla alın
Burcin8 Kocak68 Ben bio oil ve striacare kullandım son bir aydır da bunlara ek hindistan cevizi yağı kullanıyorum 9.ayımın içindeyim hiç çatlağım olmadı ek olarak boool su tükettim
Alavya Ben de bio oil ve lierac kullanmıyorum. 28. Haftadayım henüz çatlağım olusmadi. Umarım da olmaz ama doğum sonrası da kullanmaya devam etmek gerekiyor tabi.