Geren Kızlaar coraspin ve 0.4luk iğne kullanıyorum gebeligimin başından beri pıhtılaşma var coraspini 38. Haftada birakicaz dedi doktorum sizler kaçta bıraktınız iğne doğuma kadar
Nurrvldn Bende enox kullanıyorum ıgne 10 haftalıgım suan hala kullanıyorum banada doğumdan 1 hafta önce bırakırız ozaman bır gelsın demıstı
Geren Bir_nazenin01 ya burda şey okudum son haftalar kullanmak bebegin kalbine zarar veriyormuş falan
Geren Nurrvldn Yazmelegi_ burda son haftalarda kullanmak nebegin kalbinde sıkıntı olusturabiliyormus falan okudum da
Pinarrerdm Bende çentik olduğu için kullanıyorum ama bırakmak istiyorum artık kiloda veya başka bir şeyde herhangi bir sorun yok. Son aylarımda içmek istemiyorum. 26 haftyım
Geren Pinarrerdm bebegin kalbinde sıkıntı.olabiliyomus diye duydum son haftalarda kullanırken coraspini de sormak istedim bende pıhtılaşma var