Herkese selam🤗
Bu forumda en çok doğum hikayeleri okumaktan zevk almışımdır film tadında yazıların sonunu getirirdim büyük bi heyecanla..
Şimdi de kendi doğum hikayemi yazıyorum🥰
Ocak annelerinden biriyim 38. Haftaya kadar açılmam olmadı. Dr çatı muaynesinde eliyle uyarı yaparak evde de özel ebem muayne yaparak bi iki cm açılmam oldu ama doğum başlamadı 40. Haftaya girince doktorum daha fazla beklemeyelim suni sancıyla doğumu başlatalım dedi
Eşimle ben kabul etmedik. Bu arada oğlum oğlak burcundan kurtulsun babası gibi kova olsun çok istiyodum☺️ 21 ocağı atlattık artık gelebilirsin oğlum mümkünse 25.01.2025 de gel lütfen diye sürekli onunla konuşuyordum. Belki instada karşınıza çıkmıştır o gün tüm gezegenler aynı hizaya diziliyor. 24 ünde doğumun başlatılmasını kabul etmedim eve gidip adaçayı,hurma içtim ebemde evde bikaç hareket yaptı cidden o işe yaradı diye düşünüyorum böyle karnımın aşağı doğru basıldığını hissettim o gece doğum başladı gece 2-3 gibi lavobaya kalkmak için yatağımdan adım atmamla bi titreme geldi bana zangır zangır titriyorum buz kestim adeta eşim saç kurulma makinalarıya fanlı ısıtıcıyla ısıtmaya çalışıyor ama nafile nefes aldırmacasına titriyorum ben hayatımda böyle bişey yaşamadım. Bi 15 dk sürdü baktık olucak gibi değil duşa girdim çıkınca yine titriyorum ta ki nişan gelene kadar nişanım geldi bi anda sancılarım başladı ama ne sancı direk dk da 1 le başladı tamam dedik bu doğum başladı oğlum beni duydu ve geliyooor 🥰
2 saat evde sancımı çektim sabah 5 gibi ebemizi aradık geldi 6 cm açıklık var hastaneye mi gitmek istersin evde mi sancını çekmek istersin dedi ben baştan beri tüm süreci evde yaşamak istiyordum zaten velhasıl kelam 7 de doktorumuzu aradık evden çıkıp hastaneye geçtik gittiğimizde 9 cm olmuştu açıklık 8.47 de de minik gözlerini açtı dünyaya oğlum🫠
Onun sıcak tenini içimden çıkarıp karnımın üstüne koydukları an , o his çok başkaydı inanamadım gerçek oluşuna💗 çok sıcak ve ıslak aylarca içinde hissettiğim o minik elleri ,ayakları artık tenimin üstünde hareket ediyor.. allah isteyen herkese nasip etsin bu duyguları🫠
İşin zor kısımlarına gelicek olursam
-o açıklıkla arabada sancı çekmek aşırı ama aşırı zordu o yol hiç bitmedi bu kısmı hiç düşünmemişim shjdjd😅
-Salgınlar beni de bulmuştu hasta bi şekilde yakalandım doğuma ve yatağımdan zor kalkıp bebeğimle ilgilenebildim öksürmekten içim dışıma çıktı.
-Bebeğim mekonyumlu doğdu kakasını yediği için yoğunbakıma almak istediler
Ya doğuma bikaçgün kala hasta olduğum için enfeksiyonlu doğdu ya kaka yüzünden bilmiyorz yoğun bakıma vermedik crp seviyesi o kadar yüksek olmadığı için farklı dr tavsiyeleri alarak evde anne sütüyle atlattık.
———Burdan sonrasını hamile olanlar okumasın
Bi diğer zorluğu doğumdan sonra yaşadığım kan pıhtılaşması oldu yemin ederim 3 çocuk daha doğururdum o acıyı çekmeseydim.Doğumdan sonra bi süre sizi travay odasında bekletiyorlar benim kanım pıhtılaştı tansiyonum yükseldi bi türlü düşüremediler tekrar çatala aldılar el-ayak bağladılar içime kolum kadar demir aparatlar sokup baş ebe aşağıdan elle üstten de ebeler bastırarak içimde oluşan pıhtılı kanı temizlediler (resmen bi kova ciğer kıvamında koyu renk bağırsak yoğunluğunda pıhtı çıkarttılar ) ayaklarım bağlı olmasaydı kaçardım cidden doğumda asla bağırmadım ve ağlamadım ama bu işlemde eşim yanımda bayıldı nerdeyse kaçtı odadan, çok zordu. Allah normal doğumunda normalini nasip etsin herkese..
Sonuç olarak normal doğum konforu yaşayamadığım bi normal doğum gerçekleştirdim.
Zordu ama sonu güzeldi şuan iki aylık ve kucağımda onu emrizirken bunları yazıyorum bi gülüyor içimde çiçekler açılıyor onun için her zorluğa değerdi🫠