gulcin34 Annişler 3o haftalık hamileyim şampuan pişik kremi masaj yağı olarak hangi marka almalıyım tecrübe si olan bilgisi olan yardımcı olabilir mi daha başka bakım ürünü de alıp kullanmak gerekir mi
obli gulcin34 masaj yağı önerilmiyor gözenekleri tıkadığı için diye biliyorum. Ben ecowell in losyonunu incia nın köpük şampuanını aldım.
Kahverengihisler Mustelanın ürünlerini kullanabilirsiniz. Ben yenidoğan yoğunlarımda uzun zaman çalıştım biz bebişlerimize kullanıyorduk
gulcin34 Kahverengihisler yeni üretimlerde içeriği değişmiş diyorlar aslında mustela alcaktım kararsız kalmıştım
gulcin34 obli aaaa öyle miymiş bunuda bilmiyordum çevremdekiler cildi kurumasın diye kullancaksın diyorlardı
Kahverengihisler gulcin34 sebamed in de içeriği temiz sivenonun ürünlerini de herkes beğeniyor genelde