Fatma033 Dogum yapalı 15 gün oldu 8 gün küvezde kaldı zaten Biberonla beslediler oyuzden daha bi emmiyor meme reddi yasıyo emersede 5 dk anca sag göğsümü emiyo solu hiç bir sekilde tutup emmiyo silikon uç fln denedim ama işe yaramadı ne yapabilirim 😞