Canım yurt dışında normal doğumu çok destekliyorlar ya mesela orada buzlu soğuk şeyleri bebeğin başına gelecek şekilde koyup döndürüyor lar. Veya anne amuda felan kalkıyor o şekilde de dönebiliyor. Bizimkiler genelde pek upraşmıyor. Ebeler, doktorlar felan.