38+4 olduk dün aksam 4 defa sancı kasığıma vurdu bugün kontrolüm vardı çatı muaynesi oldum herhangi bi açılma olmadığını söyledi doktorum nstde hafif ağrılarım çıkmıs beklemesi ne kadar zormus siz kaçıncı haftalarda doğum yapmıstınız belirtileriniz nelerdi 🫣