Zynp070123 Merhaba kızlar ilk doğumum Ocak 23 sezaryen oldum şuan ikinci gebeliğim 13 haftadayım alt karın bölgesi dikiş yerim ağrı oluyor sizlerde öyle olan oldu mu
mlkkk Zynp070123 bende olmadı ama tanıdığımda sizin gibi erkenden 2.gebeliğini yaşamış bebek büyüdükçe o dikiş yerleri daha da acıyormuş erken doğum yapmak için günde bilmem kaçtane kahve içiyordum artık dayanamıyordum dedi. Kahve erken doğum yaptırıyormuş dediğine göre bilemiyorum. Yani daha dikişlerin tam iyileşmediği için acımadı normal
Zehra6818 İlk doktor muayenesine gittiğimde ultrasonda bakarken bastırdığında biraz acımıştı ama sonralarında olmadı. Umarım sıkıntı olmadan bebeklerimizi kucağımıza alırız. Çünkü ben ssvd istiyorum bakalım hakkımızda hayırlısı. Rabbim yardımcımız olsun.