Eminebuglemim Merhaba 17+4 deyim gün içinde ara ara kasık ağrısı ve rahimde kasılma hissediyorum bu durumu yaşayan var mı yada önerisi olan varmı
mlkkk Eminebuglemim gayet normal rahim büyüdükçe hamileliğin her döneminde ağrı gözükür magnezyum eksikliği de ağrıları daha şiddetli hissettirir magnezyum takviyesi veya günlük en az 1tane maden suyu için
mehtapdnz Benim 16+4 sabah dr ye yazdim kasık agrim var diye magnezyumu sabah akşam kullan dedi. eğer dinlendiğinde geçmiyorsa gel bakalım dedi