3 ayrı test yaptım üçüde pozitifti bat 7 Mart hala adet olmadım iki seferdir kan vermeye sağlık ocağına gidiyorum kanları gönderdik kan alamayız diyorlar şuan 5+5 haftalık hamileyim sizce kan felan vermeyip direk 7 haftayı bekleyip hastaneye gidip kan alma kese görme bebek görme kalp atışı duyma hepsini mi yapayım yoksa gidip kan vereyim mi