elifomervural Kızlar hamileliğimin 4+4 lük zamanında kan verdim 2346 çıktı. Sanki bana yüksek geldi. İlk 953-1868-2346 çıktı sırasıyla. Artış var. İyi mi sizce nasıl kötü mü anlamadım ilk gebeliğim içimi rahatlatır mısınız korkuyorum 🥺
2cocuk2kopek elifomervural 4+4 de 953 çıkıp sonra yükseldiyse çok normal benim 4+4 1025 di 1 hafta sonra 25,000 di