Kızlar 9 haftalık hamileyim şöyleki hamile olduğumu ilk öğrendiğimde yani 5 haftalıkken bütün yararlı şeyleri tükettim avokado, ceviz, kabak çekirdeği, sağlıklı zeytinyağı vs. Şimdi bunların hiçbirini yiyemiyorum görünce bile midem ağzıma geliyor üzülüyorum yiyemediğim için bebeğimin sağlığını etkiler mi😔 sebze ağırlıklı şeyler yiyorum abur cubur zaten canım hiç istrmiyor ama tiksindiklerimde çok faydalı şeyler bu ne zaman geçer ilerleyen zamanlarda geçer mi acaba? Bu durumu yaşayan var mı😔